Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 oj 25 jag då?7682 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 oj 25 jag då?7682 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 4899 (direkt på gränsen till 4900 :P ). Jag såg inte Fuska.se som mer än ett N64 forum då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag har medlemsnummer 50 och 0012 25 fasst jag har vart med längre än han(tror jag :blink: ) för att det har varit flera olika sidor... föst fuskarna.nu sen en annan fuska.se utan poäng sen den här i 3 olika former Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Minnen ? Jovars, när jag blev bannad från fuskarna.se var härliga tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 0013 först var det fuskarna.nu då var du medlem innan mig därför jag läste ditt inlägg första gången och sen blev jag medlem sen så blev det fuska.se då började alt om sen alla tjatade för att fuskarna.nu var finare än fuska.se sen så bytte admin tillbaks till fuskarna.nu fast namnet blev fuska.se och så var det phppB forum då blev jag kanske medlem innan 0013 .Sen blev det IPB forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag kommer ihåg när jag hette Inidanen...det är nog inte så många som kommer ihåg mig från den tiden. Hehe, jag minns dig, "Indianen". (; Jag minns när fuskarna.nu var helt i svart och rött... det var ungefär 3-4 år sen om jag inte minns fel... (= Sen har jag sett fuskarna.nu och fuska.se i alla dess former, men blev inte medlem förrns på det poänglösa fuska.se tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ehm 2001 var sidan blå x.X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) >Mina första inlägg< =D Sen om man ska snacka gamla minnen, räknas fuskarna.nu? (Den sidan som sen blev fuska.se) Isf, jag minns VÄL när jag fick min första och enda varning i forumet.nu/fuska.se's historia.... Det var för att jag spammade med :cry: -smilies, skrev ca 20 st... (Var 9 år då). (Det var Ytterman som varnade mig ^^) Edit: Precis som Draghon så blev jag medlem på den tiden fuska.se.......fuskarna.nu var poänglöst! Härliga tider, då slapp man en massa spam, många spammar för poäng (eller nu för tiden "FuskaMynt"...) Redigerat 23 April 2007 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag kommer ihåg precis när ja ble medlem jag spammade skit mycket bad om hjälp hela tiden det var typ bara jag som skrev trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) ehm 2001 var sidan blå x.X Presis det var grymt phppH forum eller vad man en kallar det var mycket snyggare då !..Draghon jag tror du menar när fuskarna.nu blev fuska.se då bytte admun skin alla tjatade på han. Redigerat 14 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 ehm 2001 var sidan blå x.X Nej, det gör jag inte. Jag skulle tro att jag pratar om det allra första fuskarna.nu. Innan det såg ut som det fuska.se som hade poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.