Mezox Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag var med från gamla fuskarna (utan poäng). Men jag återvände inte förrän ca. 4 år efter ochh regade (registrerade) mig på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag är rätt ny fast jag minns mitt första ämne:ny medlem rsx rsx :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag blev medlem när det hette fuskarna.nu och då hette jag björne_brygg och sen så glömde jag bort det och när jag skulle logga in igen så hade de bytt namn och jag var tvungen och registrera mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Finns faktis många här som säger att dem registerade sig för länge sen och lämnade i ca 4 år och dem ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag ljuger iaf inte... har vart här i 4-6 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 mindre än ett halvår och redan nästan blivit mini fuskare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 En gång i tiden hette jag Blaster (och just då fanns det ett virus som hette blaster :P ) och det var en skön tid det......en annan gång var när det fanns miljontals med smileysar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Nico, jag undrar faktiskt också vart dom tog vägen :) Och jag kommer ihåg när jag registrerade mig här första gången. Jag kommer ihåg vad alla hade för avatarer då, men inga namn :( Och jag kommer ihåg när jag blev mod också ^^ Hehe. När Dannie hette diabolic. O.s.v. Måste ju vart jättelängesen. Om jag inte minns fel så registrerade jag mig i april 2001.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Sorry att jag är en sådan spammer, som tar upp denna tråden igen. Men det vore kul, att snacka om det igen, nu när nya medlemmar dykt upp, som myggor om sommarn. När jag först började, var jag än riktig spammer, startade trådar om allt och alla, fast jag har ju ändast vart medlem ett och ett halvt år nu. Sedan kommer jag ihåg att man tänkte annorlunda, ville bara ha Rank och FM som är oväsentligt för mig nu. Sedan tyckte jag att någon som hette Skinpytte eller något var jättecool, han hade en fin ava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag hette goldenmew i fuskarna.nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Kommer ihåg mina två första trådar. Stod LOL i första inlägget och i de 20 andra inläggen som jag skrev. Fick 2 varningar av #21 för den bragden. Känner mig jävligt stolt. B) Redigerat 29 Augusti 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Alla mina trådar låstes automatiskt, Jag blev sur och gjorde en tråd där jag frågade varför mina ämnen låstes automtaiskt B) jobbigt n00b man var :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.