Hoppa till innehåll

Drömkonsoll..

Zonix

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tja ganska lätt:

Touchscreen kontroller (som det går rykten om att revolution kommer ha :D )

Wi-Fi lan och online spelsmöjligheter (som det också går rykten om att revolution ska ha)

Möjlighet att ladda ner spel mot betalning och sen lagra på konsolens hårdisk (tänk då slipper man kuta till spelbutiken och Alla kan ha spelet på realese dagen dessutom sparar man pengar och plast eftersom man slipper tillverka skivor.)

Den är kompatibel med alla sorts spel från alla tillverkare. Och givetvis bakåtkompatibel så man kan spela sina gamla spel.

Mer kna jag inte komma på just nu. Och juste, den ska ha så bra grafikkort osv som finns ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gamecube 2 får du inte vänta så länge på för det är deras ny konsol som kommer fast med nytt namn Revolution... Nintendo tänkte ha det namnet först (Gamecube 2) men ångrade sig för att dom tyckte att alla andra hade typ av sama namn ( X-box 2 PS 3) PS 6 och X-box 4 kommer nog aldrig att komma jag tror att dom byter namn innan. Om dom inte gör det så är det dålig.

Min dröm är i så fall PS 6 eller Nintendo Revolution 3... X-box suger hårt hoppas att dom slutar med att göra konsoler :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, en konsoll som Nintendo, Sony och Microsoft har gjort. Man ska kunna spela samtliga spel från respektive skapare, möjligtvis en Touch-screen och självklart ska man kunna spela Online. Och en sak till som många andra har sagt: Man kan beställa spelen via konsollen, mot betalning naturligt vis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...