sas Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 mina inlägg blir jätte många när jag trycker på svara vad hender admin jag har en veldigt snab dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 För mig med. Men just den dubbel du gjort här ovan är din egen. För när du skriver ämne och gör dubbel så kommer det dubbelämne och inte dubbelinlägg. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Pröva och byt till Firefox... Din webbläsare kanske strular.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Asså tryck inte många gånger i svara tryck endast 1 gång om det kanske blir 2 inlägg anmäl den andra.Menbyt till firefox aa kanske den är bättre vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Asså tryck inte många gånger i svara tryck endast 1 gång om det kanske blir 2 inlägg anmäl den andra.Menbyt till firefox aa kanske den är bättre vad vet jag. Knappen blir grå när man tryckt en gång men han kanske snabbsvarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Du ska trycka en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 det kommer upp något och när det kommer uppp blir det dubbelinlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Hur får man Firefox gratis??? går det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Du hittar FireFox på http://www.getfirefox.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Är det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Är det bättre? Jag och en massa andra tycker det. Det är säkrare/stabilare och snabbare än Internet Explorer. Enda nackdelen jag kan se är att vissa koder inte kan läsas i FireFox eller någon annan webläsare än IE. Men man klarar sig bra utan dem. De är ganska onödiga. Så jag rekomenderar verkligen att alla skaffar FireFox! Redigerat 14 Februari 2005 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Bättre på alla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.