sp1n Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Öhm... Läste verkligen du hela tråden? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag tror sp1n syftade på det näst sista inlägget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 tycker att Guggo och Mellanmjölk ska bli moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 tycker inte jag dom är för :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ja Suna och Ytterman är aldrig aktiva jag tycker vi ska ta tillbaka Jellyfish ! Och så sätter vi hmm MellanMjölk som moderator Ett sant ord där. Någon "lekpark" ska man inte behöva ha, eller "spamforum" dålig idé. Min lille bror är 9år, när han blev medlem här skrev han inlägg som " :huh: " och sånt, bara en smiley för att få efteckter till sitt namn och rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ja, jag syftar på det nästsista och det andra inläggen, när en person skriver " håller med " när en annan har skrivet onödigt inlägg... Det räknar jag som spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Spam är reklam för saker inte onödiga inlägg, det är två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ehm.. Va? Spam är inte reklam för saker, det är t.ex om jag skulle gå in i den här tråden och skriva bl.a håller med, visst.. Såna inlägg är spam, som elite general skrev... Sen kan man ju ha olika uppfattningar av spam och det här är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sp1n: Spam/spamming = Att skicka fullständigt irrelevant, icke efterfrågad e-post (t.ex. reklam) till folk. Den förklaringen på spam hittade jag i en tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mellanmjölk har som sagt varningar vilket minskar hans chanser att bli moderator. ;) Personligen skulle jag föreslå Ragnarök eller NesseN NÄR det ska bli modbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sp1n: Spam/spamming = Att skicka fullständigt irrelevant, icke efterfrågad e-post (t.ex. reklam) till folk. Den förklaringen på spam hittade jag i en tidning. Ok, men jag har alltid föreställt mig spam som såna inlägg som finns på länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mellanmjölk har som sagt varningar vilket minskar hans chanser att bli moderator. ;) Personligen skulle jag föreslå Ragnarök eller NesseN NÄR det ska bli modbyte. jag håller med det ska bli ragnarök men ja nessen känner inte jag riktigt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.