0013 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 han hade ju förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 det är ju just det att det handlar om ev nya mods. och det är ju det som det handlar om. men ett ev byte ligger väl en bra bit fram i tiden, så det finns väl ingen anledning att diskutera mer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 tycker faktist att mellanmjölk ska bli moderat.Tûlghar e rätt så ansvarsfull och dessutom förstärka hans självförtroende om han blev moderat(e ni med i zonen så fattar ni vad jag menar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jakla tjabb om vem som borde bli mod....sa inte admin att ju mer man sa "jag vill bli mod" desto mindre var chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Tillbacks till ämnet? Det är inte bara "småbarn" som spamar. Tror det är att dom som inte gillar forumet spamar mera. Och det har blivit en hel del mera spam än när jag var ny. Spam kommer när dom inte bryr sig om forumet, eller/och inte har läst reglerna. Måste bara säga en sak om mod snacket: Jag och # 21 är också "vänner", men vi har aldrig träffars i IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Om ni vill slippa småungar på denna sidan så kan Admin skaffa en åldersgräns på 11 llr 12 år för att få bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 hrm... hur ska admin kunna kolla det, ska man skriva in det när man blir medlem så kan man ju bara skriva att man är 11 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Ja du har rätt nu för tiden är det inte många som är ärliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 mm vill man bli medlem så vem f*n bryr sej om ett år hit eller dit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) Mognad har inget med ålder att göra. Det har att göra med ens omgivningar. Fattar ni inte vad jag menar kanske ni ska ta och fråga nån som vet. Redigerat 9 Mars 2005 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Det hade aldrig funkat med åldersgräns som ovanstående talare säger. Det enda som går att göra är ju att försöka få hit fler användare som har en högre ålder och på så vis höjs ju medelåldern på forumet och troligen även kvanliten på inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Om ni vill slippa småungar på denna sidan så kan Admin skaffa en åldersgräns på 11 llr 12 år för att få bli medlem. Skulle aldrig gå... Det finns många under 11/12 som är seriösa. men man borde bli bannad om man gör minst 10 inlägg som ser ut så här typ:" :medieval: " Eller om det bara var en annan smiley eller så här:" :gitarr: :blink: :P :student: " Eller andra spam inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.