kimp@n Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Alla anklagar utlännignarna att dom är så dumma och mordhottas och allt.Det beror på vars dom kommer ifrån om dom kommer från ett land där det har varit krig så är dom inte så snälla precis inte alla men vissa ;) iaf en i vår klass lärsej många dumma ord från 1 halv arab som är född i sverige . mm du har rätt det handlar om både land och familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 En mordhotade mig idag :( En utlänning satt och gungade på en kille i min klass stol då sa jag sluta gunga stolen kan gå sönder då tog den en sax och riktade mot mej :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Fy f*n vad jobbigt.. Det hände mig en sax-historia också. Jag satt och arbetade i mitt hörn med en snubbe som heter Oskar(rätt shyst) iaf, jag gick runt med en trasig sax(det som håller ihop dom var trasigt så de blev som två knivar) jag gick runt och högg mig själv i magen & armen för jag hade inget och göra. Då rusar jag mot Camilla(min f.d. även jättebra kompisar) & skojjskriker "Onda ande" och så precis när jag är där fäller hon mig på skojj & jag trillar in i väggen med kniv-saxen i magen. ^_^ Men alltså vi sparkar alltid på varran och säger att vi har dampanfall på skojj så det här var ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Har det någon gång hänt något riktigt mysigt i ditt liv*ironi* te.x rånad, opererad, påkörd, ja vad som helst. Det här hände Våren 2005.. Jag, min syrra & en kompis tänkte gå ut i centrum och lattja/hänga. När vi skulle gå hem igen så retade vi upp 2 killar som går i typ 8:an. Jag stod och skrek några ord till dom typ 50 meter bort. Dom började jaga oss och jag sprang in på en återvändsgränd men jag hittade inget ställe där jag kunde gömma mig, men som tur var så såg jag ett hål i staketet. Jag sprang in där och gömde mig bakom en bil, sen såg jag dom stå där och leta efter mig. Jag vill ju inte åka på spö så att jag gick fram och sa typ "Ursäkta, förlåt för att vi retade er men vi hade inget och göra" Sen typ gick jag fram till hålet så gick dom fram och typ sparkade på mig, jag reste mig upp och började backa & dom gick fram. Efter typ 150 meter när dom sagt "Du kommer vara så j*vla rädd när vi sticker kniven i dig" och "Du ska f*n dö" drog den ena snubben ner mig och strypte mig i typ 1minut. Sen typ ba gick dom. Jag gick typ hem gråtandes med min syrra(kompisen hade sprungit hem) Vi berättade för Annie(min mamma) och hon ringde polisen. Dom va typ där i 2 timmar och förhörde mig och Frida(min syster). :lol: Vi visste vad den ena hette. Han hade en keps som det stod "William" på. Men jag vet ändå vad den andre heter och vad William heter i efternamn. De kanske var vårt fel när vi retade upp dom, vad vet jag? Men man ska ändå inte slå tillbaka, det lönar sig inte. Hahaha f*n Vad klantigt :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Fy f*n vad jobbigt.. Det hände mig en sax-historia också. Jag satt och arbetade i mitt hörn med en snubbe som heter Oskar(rätt shyst) iaf, jag gick runt med en trasig sax(det som håller ihop dom var trasigt så de blev som två knivar) jag gick runt och högg mig själv i magen & armen för jag hade inget och göra. Då rusar jag mot Camilla(min f.d. även jättebra kompisar) & skojjskriker "Onda ande" och så precis när jag är där fäller hon mig på skojj & jag trillar in i väggen med kniv-saxen i magen. ^_^ Men alltså vi sparkar alltid på varran och säger att vi har dampanfall på skojj så det här var ingenting Tog inte det ont då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jag fick ett bowling klot på kulorna .....aj Han har J*vligt hängig pung LMFAO :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Faktis så finns det många svenskar som mobbar barn dem flesta svenskar i min skola jiddrar för mycket och i min gård så blir jag skit arg. fAST Trollungen Du borde lära dig att inte jiddra med Gäng och sånt därför då finns det ingen ursäkt. Dem flesta i min skola som är invandrare är Turker Kurder Araber Syrianer Assyrer chilenare.Är glad för det vi har makten över skolan ! Jo där ser du,ni invandrare kommeer hit å tar över,de är inte schysst. de e våra skolor. svenskbyggda skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 min pappa är från iran han äger ett företag och vi bor i djursholm det finns faktist invandrare som kan vara snälla :angry: alla här klagar hela tiden på invandrare.Många här snackar om att rassister är dåliga och sånt men ni själva snackar jätte mycket och då menar jag jätte mycket om att invandrare är dumma och våldsamma. jag kan väll hålla med om att invandrare kanske kan vara lite våldsammare och så.Men jag är stålt över att vara halv iranier JUST DÄRFÖR E DE SNÄLLA! BARA FÖR ATT DU E HALVARAB SÅ KÄNNER DE ATT DUR MED DEM,DU ÄR EN AV INVANDRARNA, FATTAR DU INTE? så tröööögyt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vi hade bob race på skolan och jag vart överkörd 1000 gånger men jag lever i alla fall (LOL) Och jag körde i en isbana som var 3 meter bred den var sompå ett jättelitet berg och då körde jag bob och ett lite träd var på sidan och min framsken for in backom den och jag flög iväg 1 och en halv meter :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vi hade bob race på skolan och jag vart överkörd 1000 gånger men jag lever i alla fall (LOL) Och jag körde i en isbana som var 3 meter bred den var sompå ett jättelitet berg och då körde jag bob och ett lite träd var på sidan och min framsken for in backom den och jag flög iväg 1 och en halv meter :lol: Det där är väll ingetNär vi körde Bob race och man fick Knufa ut varna ur en baran, då åckte man utt Då åckte en bakom mej då puttade han så jag fick fart då körde jag på en som var längre fram, då flög jag och han som var bakom flög på mig, det var inte skönt Jag övde levde men jag fick ont i benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 En riktigt hemsk sak som hänt mig är att jag fått en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 en gång när jag var 6/7 år så va jag i ett badhus som heter kaskad... men allafall där fanns en virvel som snurrade hela tiden... jag snubblade i vattnet och kom nära den och sögs in i den! jag kunde ju inte simma heller så jag åkte ner i den 3 varv och ingen märkte det!! när jag fick för lite luft så blev jag as rädd och drog o slängde i en 16årig tjejs bikini och kunde nästan dra av den... den gången räddade hon mitt liv! hon drog upp mejj ur vattnet och hjälpte mejj hämta andan... det e en av de farligaste saker jag har gjort! efter det så har jag alltid vielat lära mejjo simma och jag tog en masa märken när jag blev 8 så nu simmar jag jättebra... förut ins¨g jag inte hur farligt det var att inte kunna simma!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.