Hoppa till innehåll

Farliga Saker/smärtor


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Fy f*n vad jobbigt.. Det hände mig en sax-historia också.

 

Jag satt och arbetade i mitt hörn med en snubbe som heter Oskar(rätt shyst) iaf, jag gick runt med en trasig sax(det som håller ihop dom var trasigt så de blev som två knivar) jag gick runt och högg mig själv i magen & armen för jag hade inget och göra. Då rusar jag mot Camilla(min f.d. även jättebra kompisar) & skojjskriker "Onda ande" och så precis när jag är där fäller hon mig på skojj & jag trillar in i väggen med kniv-saxen i magen. ^_^

 

Men alltså vi sparkar alltid på varran och säger att vi har dampanfall på skojj så det här var ingenting

 

Nana, du pratar med Stockholms hetaste boy. Skojjade bara :lol:

 

Nej, till exempel varje gång jag har varit ute och kört bmx kommer jag alltid hem med ett blodigt knä "varje gång" jag är van vid smärta. När jag blev överkörd av en bil en gång så grinade jag inte ens. o.O. XD Jag fick typ 1 Dm blåmärke vi midjan av saxen. Inget farligt.. :visslar:

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fy f*n vad jobbigt.. Det hände mig en sax-historia också.

 

Jag satt och arbetade i mitt hörn med en snubbe som heter Oskar(rätt shyst) iaf, jag gick runt med en trasig sax(det som håller ihop dom var trasigt så de blev som två knivar) jag gick runt och högg mig själv i magen & armen för jag hade inget och göra. Då rusar jag mot Camilla(min f.d. även jättebra kompisar) & skojjskriker "Onda ande" och så precis när jag är där fäller hon mig på skojj & jag trillar in i väggen med kniv-saxen i magen. ^_^

 

Men alltså vi sparkar alltid på varran och säger att vi har dampanfall på skojj så det här var ingenting

 

uhm midjan gör ju inte ont för där sitter inga organ som njurar eller lever eller galla eller så. Företsen när du blev överkört av en bil hur hände det? la du dig på vägen och väntade på att en bil skulle köra över din mage eller huvud?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktist skrivit det tidigare i tråden, ifall att du kollar :)

 

Jag kopierar:

 

En gång när jag var ute och cyklade på våran gata, såg jag ett jättecoolt gupp jag ville hoppa. Jag tog sats med cykeln och körde iväg. Precis då så kom en bil från andra hållet i typ 50-60/timmen. Jag då kör ju in i bilen och flyger upp på motorhuven, DUNS!!! rakt ner i diket. Precis då så kom min f.d bästis pappa förbi och skjusade hem mig, mamma ringde ambulansen, inget var brutet, skönt .. Min framgaffel var helt sönderböjd, Lol...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor i Rosengård (en stadsdel i Malmö som är full med invandrare).

I min klass är alla invandrare (Ja, jag är också invandrare).

Så jag vet hur invandrare som inte lever bland svenskar tänker om svenskar.

Så här tänker sig vissa invandrare Svenskar:

 

De flesta svenskar i skåne pratar gammal skånska.

Svenskar retas, mobbas, slåss och hotar.

mm.

 

Och så här verkar det som om vissa svenskar tänker sig invandrare:

 

(De flesta) invandrare Mordhotar

(De flesta) invandrare är med i gäng osv.

(De flesta) invandrare är krimminella

mm.

 

Dock är alla dessa påstående/ryckten

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag var vi på gruset bakom våran skola det är en fotbollsplan annars och då kom en kille cyklande som går i sexan och jag i femman, då sa min kompis Jocke var det inte han du brottade ner da började han sakta ner och titta på oss sen sa jag.

-Jag han med Kärringcykeln då slängde han cykeln och jagade mej men som tur är man ju ganska sanbb och jag han undan han började stanna efter drygt 100 meter :lol:

 

Tänk om han kom och tog mej undra vad som skulle hända då och han är inte seg på springa hellet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså lyssna här:

Det finns invandrare som är jättesnälla t ex dom invandrare i denna tråd är troligtvis snälla t ex Mezox,msxmsx,0012 mfl

Men det finns invandrare som gör dumma saker också.

Ni som är snälla vet det,och behöver inte ta åt er

Om nån pratar om att invandrare mordhotar,är med i gäng,är kriminella m.m. så bhöver inte ni som är snälla ta åt er.Den som sa det menade föstås inte alla invandrare.

 

Jag har flera kompisar som är invandrare,det är inge fel med det

 

Men att invandrar kriminalitenten är stor måste ni snälla invandrare kunna acceptera fastän ni är oskyldiga.

 

:)

Redigerat av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GOLDEN MAN

har blivit hotad till döden av buterfly turkar i kista och bang bang niggas.

hotad av polisen ett antal gånger. trampat på spikar ett antal gånger. har nästan brutigt foten håppade från en grej och landade snett gick med krycker och vart kallad "KRYCK MONGO" i en vecka.blivit knäat av tjejer när jag taffsra på dom och örfilad ett antal gånger.aaaaaaaaaaa....... och mycket mer............... :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...