nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 vilken webbläsare gillar du mest och varför. diskutera här. själv diggar jag firefox, framför allt tack vare flikarna. gillar dessutom att man kan ladda ned nya skal, tillägg mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Firefox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Firefox, mer för spyware och adware protection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 HELT KLART FIREFOX !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag gillar Explorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 är firefox så bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Firefox kan inget slå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Mozilla Firefox har jag..hatar helt enkelt IE.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag också, när man trycker på en länk med IE vet man inte om man har klickat på den, den blir ju inte markerad som på FF :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Självklart har man FireFox. Det är snabbare och säkrare. (Jag ska ha nåt textdokument nånstans där det står hur man snabbar upp FireFox. Då går det fort vill jag lova :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Lägg upp den txt filen här snälla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag är lite lat idag och orkar inte översätta det till svenska så jag hoppas alla kan engelska. Om ni inte fattar så kan ni fråga mig så kanske jag översätter till svenska. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...edUpFireFox.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg