admin Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Numera kan man kommentera fusk. Så kommentera gärna och svara på andras kommentarer ifall de är något de undrar om fusket som du eller någon annan har lagt in. Vill ni anmäla en kommentar så tryck på anmäl på sidan och skriv vilken kommentar ni vill anmäla och varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vet du vad jag tycker Admin det var en bra idé just vad jag vill ha, Toppen!!!Admin ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Heja Admin!!! Det här har jag sett fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Mycket bra. Det finns fusk på Pokémon där det står att man ska skjuta dom med Shot Gun, och det ska jag kritisera :angry: Redigerat 25 Februari 2005 av Elite General Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Kan man inte ha ett ranking system där det står hur bra man tycker att fusken, guiderna eller vad man nu kollar på är bra? Liksom 1 stjärna = dålig 5 = jätta bra! (ni fattar nog) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Kan man inte ha ett ranking system där det står hur bra man tycker att fusken, guiderna eller vad man nu kollar på är bra? Liksom 1 stjärna = dålig 5 = jätta bra! (ni fattar nog) Finns redan på fusken, bara och ta betygsätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Mycket bra. Det finns fusk på Pokémon där det står att man ska skjuta dom med Shot Gun, och det ska jag kritisera :angry: HAHAHAHA! Vilket fusk? Snälla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag tror det fanns på PKMN Guld/Silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Kej, kej, ska kolla... Edit: Fasen också, hittade det inte :( Redigerat 26 Februari 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Äntligen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) Sammla alla fusken på ett ställe dvs per spel.Detta ovasätt vem som lägger in dom! Redigerat 18 Mars 2005 av Holming-the-King Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Toppen! Ska pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.