Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 I vår skola finns en del som skolkar mycket dom går aldrig nästa på några lektioner. En sak i 8:an var jag värdelös på att komma i tid men nu höst och vårterminen har jag aldrig kommit försent :kung: :evil: för skolkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 ja skolkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Kommer du försent då Kom igen skriv Redigerat 24 Februari 2005 av sparky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 ja två gånger en gång kvarsittning 15 min kom försent 10 min för att en sär person i 6an låste in hos i gympasalen andra gången 15 min då fick jag en varning nästa gång jag kommer försent får jag sitta kvar 30 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Skolkar nån gång ibland...kommer nästan alltid försent :P Men vi har ju då inte kvarsittning...får vi 35% frånvaro eller mer så ryker vårt studiebidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 varenda morrn, första lektionen..eftersom bussen alltid kommer försent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Skolka är inte att komma för sent. Skolka är om man till exempel låtsas vara sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Jag kommer nästan alltid försent minst 5 minuter. Får ingen kvarsittning dock eftersom jag går på Montessoriskola =P. Redigerat 25 Februari 2005 av Quisties Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag kommer kanske 5 in försent nån enstakad gång på 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag kome för sent en 2 gånger en gång för sov jag men en annan gå kom jag försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Låt inte skolan förstöra er utbildning. Ingen fara att skolka ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 nepp håller med jellyfisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.