Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

visste ni att 50 cent har en skydds väst på sig hela tiden för att han är rädd att bli skjuten.Han var gangster förut och sen nu har han ju blivit så poppulär så alla gangstrar och rappare hatar honom.Om han åker till ny så kan han lätt bli skjuten.tycker inte ni att det är ett läskigt läge.tänk att liksom alla gangstrar i hela NY hatar en :bah:

Skrivet (redigerat)

Många av hiphoparna dör i USA för att många i USA hatar rappare och dem svarta. Dem blir skjutna men ingen kan gå emot 50cent han har värsta gänget med sig och en skön desert eagle.50cent bästa artisten !

Redigerat av 12
Skrivet

Det är bara bra jokinen! Rappare skiter i musiken(det är därför det låter så jäkla illa) och satasar på att döda vita istället för att tro att dem är coola!

Skrivet

Det är bara bra jokinen! Rappare skiter i musiken(det är därför det låter så jäkla illa) och satasar på att döda vita istället för att tro att dem är coola!

Man behöver inte vara mörkhyad för att vara rappare. Låter som du tror det.
Skrivet

Rap och Hiphop är två helt olika saker.

När jag tänker på Rap tänker jag mig för det mesta en svart man men stora smycken och många kvinnor som sjunger ungefär, "I HATE EVERYBODY MOTHAF*UCKAS, S*CK MY D*CK GAY", jättesnabbt. Musiken finns liksom inte i Rap:en, det är mest missbrukare som har en tuff attityd.

Hiphop däremot är någon helt annat. Hiphop kan vara instrumental, och behöver inte alls syfta på droger, prostituerade kvinnor, homosexuella, sex och pengar.

Hiphop med lite smak av Funk, inslag av Samba, Ska' och Reggae är något av det bästa som finns.

Aja, iaf, åter till ämnet.

Det som är rappare är för det mesta inte så musikaliska, utan gangstrar som hatar omvärlden. Och då är det sjävklart att man blir hatad tillbaka.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...