00000 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Tja! Jag undrar hur man får "flyg hatten" den hatten finns i dom röda lådorna...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Om jag inte minns fel ska du gå in till huvudrummet, ställa dig i mitten på symbolen, och kolla upp mot solen. Du kommer till en extrabana där du flyger med hatten på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 du måste ha 10 stjärnor först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det funkade inte för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (om jag minns rätt) Så ska du när du är inne i banan så hoppa på den röda "pluppen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt123 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Du ska samla elva stärnor och när du har de ska du gå på om du då ser ett sarkt lyse. och den strålar mot en matta och den går du på då titar du upp och då har sen klart. De är lätt va. :student: :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vid ingången så lyser det ett från taket. (om du har 10 stjärnor) Kolla mot ljuset så kommer Mario till en mini bana där han flyger bland moln och ska fånga mynt. I Mitten finns ett torn med en knapp. Hoppa på knappen så aktiveras alla röda lådor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jepp, kolla bara mot solen så börjar du mitt i en flyg bana, landa bara mitt på tornet så finns det en röd ! låda. Om du vill ha hjälp med den blåa finns det i ett hål i vallgraven, men du måste tömma den först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 4 har svarat samma sak. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 hahahahah ala försöker förklara bättre än den andre men fick du de du behövde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tja! Jag undrar hur man får "flyg hatten" den hatten finns i dom röda lådorna...... Öppna en röd låda :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Har du klarat det än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg