KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Det står det ju, + att det är en spelsida. Men man kan visst skriva om sådant som är spelrelaterat kanske t.ex. en film som baseras på ett spel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men alltså... Man ska skriva med egna ord. ( Liite osäker) Så.. Ska jag anmäla dom två andra fusken som också är kopierade... Lite säker, för _OM_ det var så, du skulle väl inte dom lagts in... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men alltså... Man ska skriva med egna ord. ( Liite osäker) Så.. Ska jag anmäla dom två andra fusken som också är kopierade... Lite säker, för _OM_ det var så, du skulle väl inte dom lagts in... :/ Man ska skriva med egna ord. Det är emot copyrightlagen att kopiera någons text rakt av. Kan bli böter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 går det att skriva att man hört från "farsan" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Troligtvis inte eftersom det inte är en säker källa. Försök att söka upp nyheten på internet någonstans för att bekräfta att det stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Men alltså... Man ska skriva med egna ord. ( Liite osäker) Så.. Ska jag anmäla dom två andra fusken som också är kopierade... Lite säker, för _OM_ det var så, du skulle väl inte dom lagts in... :/ Ok.. TACK! Äntligen har jag det klart för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Får man inget för att en nyhet blir godkänd nu mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) lol, edit O_o Redigerat 5 Mars 2005 av 176-671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Får man inget för att en nyhet blir godkänd nu mer? Varför inte kollahttp://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27265 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Värför är jag alltid borta när det kommer poängchanser till fuska.se? :P Men, som sagt, mycket bra funktion även om inga poäng behövs för att skicka in en bra nyhet! ;) Ska leta lite, går det bra att referera en tidning som källa även om dom inte har (vad jag vet) en internetsida..? [Tänker på tidningen CUBE! Den äger!] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.