sp1n Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Inte mitt.http://www.maffia.dk/images/smiles/icon_razz.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Många killar som är Gothare, hårdrockare och liknande brukar sminka sig. Precis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag är ej tjej...så ni bara vet det,men jag gillar att leka tjej eftersom jag är så korkad då hehe..... Fattar inte :huh: , om du är en tjej, varför leker du att du är en tjej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 HAHA...det var mer tjejer än vad jag trodde. Fast det är väl självklart att en liten del av över 10000 medlemmar är tjejer. Men men, nu vet man ett vissa personer är tjejer här på sidan och dessa ska jag försöka behandla extra väl :D PS. Jag tycker det är skit balt med tjejer som spelar tv-spel. Bara så att ni vet det:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Hold Down you'r toys, Guys. The Fun haven't started yet. ^_^ Nej men jag håller med Frezy_man. Det är kul att tjejer spelar Tv-Spel. Det är ju att det är mer riktat åt killar att sitta framför Ps2, GC, X-box eller datorn och spela. Inte för tjejer... Revolutionen för tjejerna är kommen... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Mitt spelande började när pappsen köpte ett SNES när jag var sådär 5-6 år. Tidigare hade vi NES men det spelade jag aldrig. (stolt) Sen dess har det blivit mer och mer, nu kan jag knappt hålla mig från datorn en hel dag (inte särskilt stolt). Kan väl skriva lite så ni får en uppfattning av att alla tjejer inte sitter och leker med My Little Pony Gillar hästar? - öhh... inte direkt, kanske på avstånd. är allergisk Lekt med dockor när jag var yngre? - sällan Sminkar mig? - bara när jag får lust Går i klänning/kjol? - bara om någon hotar mig Favvofärg rosa? - skulle aldrig drömma om det Struntar i mitt utseende? - har aldrig brytt mig mycket om det, men jo, i viss mån Och för att göra en sak klar, så vill jag INTE vara kille. Man har sina intressen, sånt är livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag är ej tjej...så ni bara vet det,men jag gillar att leka tjej eftersom jag är så korkad då hehe..... Om du ser så står ordet EJ där som du borde se :gitarr: Jag är inte tjej och det är jag glad över. Men inte visste jag att tjejer spelade Game cube, PS2, Xbox ;) Jo några i min klass av tjejerna har en spelkonsoll (x-box) och det är typ 2 eller mera.Men det värsta jag vet är hästar dom luktar så äkligt :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag är tjej (skoja) Haha va j*vla rolig man kan vara är själv kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag har ett speciellt kön varken kille eller tjej. tjej-galning!!!! vilken tur att det finns tjejer här dettahar blitt mera än himmelriket. det har blivit paradiset. :D nån som söker pojkvän??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 He he man kan ju kalla mig en riktig lady :P Ne, men tjej är ja allt men inte "den" perfekta tjejen :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Inte tjej... Var inte tjej senast jag kollade iallafall. x_X; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag är Tjej!! :D :) http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/natur/flower.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/bunny2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.