K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 haha,du gick på det ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jaha, ja även om det inte är mina intressen så finns det ju många andra som tycker det är kul och det är ju bra. Jag, vet. Det var därför jag sa att jag överderv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Evolotion (stavning) är du tjej?!!! Jag som trodde du var kille, Men när jag kollade din "press" Stod det att intressen var Hästar! Jag är också intresserad av Hästar ( Jag rider) Fast jag är kille :) Jag rider ibland också , har eget stall med min mamma..fast nu brukar jag hålla på med crossen istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag är kille. Senast jag tittade iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jaha... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Hästar e väl okej men inget jag typ "älskar" om jag ska vara älig så klär jag alltid(nästan) i kläder som killar brukar ha gillar rap å lite lite gran rock men det e sällan jag lyssnanar på rock men jag bara gillar vad kilar gillar men vill inte vara kille :) Redigerat 14 Mars 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag är ej tjej...så ni bara vet det,men jag gillar att leka tjej eftersom jag är så korkad då hehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Games_girl93 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag är en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 E det här inte lite onödigt, att alla ska skriva "jag är tjeje" eller "jag är inte tjej" hela tiden. Det är väl bara att inse att det finns både tjejer och killar på den här sidan. Ville bara ta upp: Det är både killar och tjejer som rider, spelar tv-spel, sminkar sig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 E det här inte lite onödigt, att alla ska skriva "jag är tjeje" eller "jag är inte tjej" hela tiden. Det är väl bara att inse att det finns både tjejer och killar på den här sidan. Ville bara ta upp: Det är både killar och tjejer som rider, spelar tv-spel, sminkar sig. :) Tur att det bara är maskulina killar som rider och sminkar sig i alla fall....... En del av dem har väll string också vill jag gissa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Många killar som är Gothare, hårdrockare och liknande brukar sminka sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Kiss sminkar sej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.