Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Äventyrs spel 4 Lajf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jo, Äventyr och Rollspel är skoj. Men det är svårt att hitta såna som är tillräckligt intressanta att skaffa. Just nu funderar jag äver att skaffa Four Swords till GC... :) En gång blev jag riktigt arg på en tjej som kallade mig spelberoende. Idag är jag rädd att det stämmer väldigt bra... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) ibland när ja e inne på en affär så akllar dom mej kille även när jag e klädd i tjej kläder börjar bli less på det <_< chihuahua: det e lungt det e jag oxå :rolleyes: :visslar: Redigerat 7 April 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Hehe, vem är inte det. Dock ska nog inte jag köpa zelda four sword adventures, man måste ju ha gba för att kunna lira multiplayer vilket är otroligt snålt av nintendo. Nu är vi dock väldigt off-topic :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 devilgirl, kallar dem dig för kille? Det lär jag ju inte riskera, fast iochförsig skulle någon få hota mig för att få på mig en kjol eller klänning... Okej, åter till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 vad var ämmet??? Ps. jag menar allvar detta är himmelriket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 vad var ämmet??? Ps. jag menar allvar detta är himmelriket. Och jag tycker allvarligt synd om dej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 men det var väll trevligt. skojja med allt jag sagt i detta inlägget förutom...... ..........att jag är en tjejtjusare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 gillar oxå rollspelå äventyrsspel faktiskt bättre än skjut spel Håller med dig devilgirl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 devilgirl, kallar dem dig för kille? Det lär jag ju inte riskera, fast iochförsig skulle någon få hota mig för att få på mig en kjol eller klänning... Okej, åter till ämnet. sorry för om det inte e till ämnt!!! :( det e samma här dom måste typ hota mej oxå men det e ändå konstigt för jag har inte äns kort hår å ändå kallar dom mej kille <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det finns killar som har långt hår också, kanske inte många, men det finns... Jag har nog aldrig tagit fel på en kille eller tjej (Om inte transvestit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag e kille å min favvo färg e rosa de e mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.