Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 TV-shop är ännu drygare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Dark Elite: Nej, max 10 min på en mellan program, inte mitt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Aja, 10 minuter da. Men det spelar ingen roll. För det är så drygt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Det är ju störande när man ser en jättebra film och det är jättespännande och då blir det reklam :( på vissa kanaler är det ju reklam var 5:e minut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 såg en film igår, 7 reklam pauser under den filmen, det är mycket drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ni kan ju gärna betala skatt då till alla tv kanaler som ni tittar på, och dom skatterna kommer bli baserade på hur många som tittar på kanalen, vilket kan bli skit hög i vissa fall... hellre reklam 5 minuter var 20 minut än skatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 men nyheterna på 4 e enå värst.... orka 20 min paus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jo, det är därför jag inte tittar på 4an, den kanalen vissar allt som dom andra visar, fast typ 3 år efter dom andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jo, det är därför jag inte tittar på 4an, den kanalen vissar allt som dom andra visar, fast typ 3 år efter dom andra... Men det är ju bra om man missade något för 3 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 4:an och Ztv har kortaste reklamerna enligt mig. Hatar alla tandkräm reklamerna o.s.v. Men jag bryr mig inte om Kanal 4 5 kollar bara på ZTV MTV om jag vill lyssna på musik eller se PIMP my ride Kanal 3 hmm kollar på det ibland när det är simpson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Men så sluta klaga! Om det inte fanns reklam så skulle tv:tittande bli mycket roligare! Om vem vill det egentligen? Men allvarligt. Vissa problembarn kan bli helt fixerade vid fantasy filmer och liknande. Så för dom så är väl tv-reklam det enda som räddar dom från att tappa verklighetskänslan totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 All reklam är dålig... jag hatar reklamer som driver med kristendomen, reklam som är feministiskt och jämnställd (tex där tjejer gör saker killar brukar göra) och reklamer där de som gör reklamen är ruttna skådespelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.