Gäst Fuel Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 tv reklam é störande ja! men ibland kan reklam i tidningar mm vara bra, typ om man ser nått coolt i en affär eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 reklam är specielt irriterande fimer.dom sätter dessutom reklmen vid fel ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ja och nej. Dom sätter reklamen där det är som mest spännande och då blir det bara ännu mer spännande! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jo, du blir lite hjärntvättad, men bara lite. Jag blev hjärntvättad av en energidryck som liknade den där tjuren som säger "Red Bulls Ger Dig Vingar" så jag köpte en flak för 100 spänn men det hjälpte inte. Bara skräp. Då blev jag "hjärntvättad". Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Dom får Glass Hamburgare och annat Onyttigt att se så HIMMLA gott ut så man nästan inte kan stå imot att köpa de!! Stupid reklam :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Dom får Glass Hamburgare och annat Onyttigt att se så HIMMLA gott ut så man nästan inte kan stå imot att köpa de!! Stupid reklam :angry: Det är då man vet att de har lyckats med reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 äh vafan, Pizza,hamburgers och glass är gott! Man kan äta så mycke man vill bara man trnar och gör av med fläsket sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 humor reklamer är roliga men om man kollar på nått intresant och det avbryts för reklam så glömmer man bara bort sig i filmen så jag tycker att det är bara störande med re´klam fast om det tex är ica reklam så är det kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag hatar alla reklam den bara förstör och det är mest på 4an där det rä reklam var 10 minut men ibland kan dom säga nått är bra och då villl man ha det, det påverkar en så mycket.Men mina föräldrar säger att dom bara ljuger för att få köpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 ja specielt kelda reklamen när dom håller på med massa konstiga saker medan dom vill att såsen ska bli färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Själv tycker jag reklamen har blivit allt mer. Exe; Efter 15 minuter av att se Serien Lost så är det reklam. Man blir ju så jäkla irriterad. Om en film är 1 timme lång så ha bara en 5 minuters reklam, och annars så får de minska med reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Reklam är fett j*vla störande Tex. om man sitter och kollar på Jackass på mtv så blir det reklam på 15 minuter och åtta niondelar av reklamen är det där j*vla jamba skiten då bli man förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.