Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Reklam är okej så länge de inte är under bra serier eller filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 om det är en jätte jätte spännade film och det blir aldrig nån reklam och så måste man gå på toa så reklam är tråkigt att se men nödvändigt bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 om det är en jätte jätte spännade film och det blir aldrig nån reklam och så måste man gå på toa så reklam är tråkigt att se men nödvändigt bland Jag håller med TrollungenOm man ser en Bra film och man blir "ToaNödig" och det blir aldrig någon reklam. Vad ska man då göra? Det är ju tråkigt med reklam, om dom kunde skära ned lite relam skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Minus/plus om reklam +Gå på toa - Tar lång tid, är tråkigt Minus/Plus om det inte är reklam + Ingen avbrytning på dt som är spännade - som jag skrev nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 om reklam +?ingenting -slipper bryta av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ner med all reklam på TV:n Det är värkligen störande när det är reklam varje kvart eller halvtimme :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Eller hur, bättre med rteklam mellan programmen än i dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Reklam är mycket till för att informera folk, men det är mycket störande, och sak som finns överallt. Reklam på internet,reklam på biograferna,reklam i tidningar,reklam på vägar,reklam på busar,reklam på filmer,och Tycker att det är alldeles för mycket, och gillar det inte. Tänk dig att du ska gå på bio. Filmen börjar kl9, men i själva verket börjar den fem minuter senare än den bestämda tiden, pga av att det ska visas reklam. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det är bara dåligt på ens TV annars är det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 reklam är j# <_< <_< vla onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Det jag hatar mest är tandkräm reklamerna <.<. Fast t.ex tv3 kännar på reklamerna . Fast reklamerna har en bra anledning. Om man är toanödig Om man ska hälla lite mer chips i skålen <.<. Fast jag tycker tv3 har en så lång reklam ! Redigerat 1 Maj 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag har inget emot reklam... men det är för ofta och för mycket på tv.... det räcker om det är emellan tv programen inte mitt i. Men om det går en film på tv kan det få vara en eller två reklam snutar mitt i. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.