Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag tycker inte heller om reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 det är mest störande när man ser simpsons... vet inget värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag hatar reklam. Det är så drygt. hoppas det försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vigge_as_long Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Reklam suger det kommer mitt uppe i en film när det är som roligast sen är det störande att dom kommer bara med samma reklam hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 + Plus på reklamen är att man kan gå och ta ett glas (dricka) eller gå på toa. - Minus på reklamen är att det slösar så mycket tid ibland kan det vara reklam var 5:e minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 tv4 och andra reklamkanaler har ju blivit anmälda för att dom ibland förstör konsten i filmerna genom att ha hastiga cpavbrott för reklam men en reklam ibland är rättså okej, men f*n inte var sjunde minut <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Hatar reklamen! Om man kollar på TV3 så ser man nästan endast reklam! Om man kollar på en spännande film, Poff! Det är en dålig reklam om tvättsvampar som går på batteri! Reklmen är endast irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 hahah, tv-shop, tidsfördrift No. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tv4 och andra reklamkanaler har ju blivit anmälda för att dom ibland förstör konsten i filmerna genom att ha hastiga cpavbrott för reklam men en reklam ibland är rättså okej, men f*n inte var sjunde minut <_< nej, Det är ALDRIG skoj, aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jo ica reklamerna och den med de rosa kaninerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag avskyr verkligen reklamen... Det förstår tiden då man kollar på film.. Värsta segt är det..... Ja, så just nu har vi sänkt pris på alla våra varor,,, lol lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 jag ogillar reklamer med nakna resp halvnakna tjejer i. Typ Schamporeklam o.s.v. Men även dressman som ju faktiskt blev anmälda för att det fanns med en naken kvinna. Och det är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.