Slumpen Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ska snart bya(köpa) en ny tel....Hade en värdeslös t310 men den paja... nån som har någon som har nå tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Köp den nya Sony Ericsson W900 (har för mig att den hette så)! Den har allt, till exempel 2 megapixel som är OTROLIGT bra för att vara en mobil (fast det är ju inte en kamera du vill ha)! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag rekommenderar Nokia 3510i STARKT ifall du behöver en mobil utan kamera men ändå inte helt värdelös. ca 4000färger m.m ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Skaffa en T610, har en sådann själv. Perfekt och Billig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Okey...hade kanske tänkt mig en JG men...(nån som vet om det är bra kvalla eller??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Skaffa samma som jag! :P Sony ericsson S700i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Själv har man en LG 8130 (Tror det var så). Helt okej... Fast inte den bästa ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ta nån vanlig,bra,lätt att andvända etc... Mitt tips: T610 lr T630 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 bästa kvalitet: ericsson (t630 tycker jag) ok kvalitet till bra pris: siemens (c65) köp inte nokia! skärmen går sönder hela tiden och det går inte att ir:a till andra mobiler på vissa modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 köp inte nokia! skärmen går sönder hela tiden och det går inte att ir:a till andra mobiler på vissa modeller. <{POST_SNAPBACK}> OKEY...bra att veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Simens M65 då ...är det något att ha??? eller kanske nokia 5140?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.