Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 De säger ju en hel del, i alla fall min farsa. Jag blir inte påverkad. jag är snäll :P men min storebror blir för påverkad <_< (Xade). Stackare.Säg till far din att inte prata så mycket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Spelar ingen roll det biter inte på mig. Dessutom snackar han inte så mycket nu, men Xade fick i sig för mycket... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Spelar ingen roll det biter inte på mig. Dessutom snackar han inte så mycket nu, men Xade fick i sig för mycket... <_< Jag tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter Men det finns ju ändå vissa undantag där föräldrarna faktiskt måste få säga till.Börjar barnet hålla sig till rasister + snusa och knarka så måste ju föräldrarna få säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 man slipper allt de här tjafset om man bara förbjuder homosexuella att skaffa barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Om ett barn har homosexuella föräldrar som det ser upp mot så kanske barnet också blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 homosexuell är inget man blir, det är något man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Man kanske borde börja investera homosexuella skolor. Men det nlåter inte som något som kommer att hålla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 @Liquid Silk Homo-skolor? Förlåt mig, men jag förstår inte poängen av det, skulle du kunna förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Att om man har föräldrer som är homo. Så ska dom kunna vara i skolan utan att bli mobbade. Utan i den skolan är allas föräldrer lesbiska eller bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 vilket resulterar i att du blir 400 gånger mer mobbad, minst. eftersom nu går du ut öppet om det, annars kan du hålla käften bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.