Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Låter ju bra.... eller inte... Det blir ju bara värre då... jag skulle hellre gå i en vanlig skola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter ja snus och knark kan man ju avrekomendera. Men det finns shysta rasister och de är ju också människor... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 @Liquid Silk Nja, jag tror inte det blir lyckat, det skulle bli jobbigt för alla i det fallet, och sen tror jag inte särskilt många par kommer skaffa barn... Kanske någon enstaka här och var... Tanken är god dock, men den skulle inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Varför skulle ett barn inte få kunna vara homosexuelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter En rasist är aldrig schysst mot den som inte liknar som den e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter schyssta rassar, hahahaha :D En som är emot en folkras, hur kan han vara schysst? mot dig kanske han är det, men tänk hur många han är emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 De jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Men fatosh vad tycker du om att homosexuella skaffar barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag tycker att rassar kan vara shysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Capone det beror på att de du känner som är rassar är som du, utseendemässigt. DÄRFÖR är de trevliga mot dig. Om DU INTE vore den du är, utan en invandrare eller liknande, hade du inte tyckt som du tycker nu, då skulle de vara förjävliga mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jo det är sant, men nu är jag ju inte det så jag vet inte hur det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 jag tycker att rassar kan vara shysta. Jag hatar verkligen både delarna.... :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.