Neko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Om ett barn har homosexuella föräldrar som det ser upp mot så kanske barnet också blir det. Och? Är det fel med att vara homosexuell? Shit.... DOM ÄR f*n MÄNNISKOR FATTA DET ALLIHOPPA DOM ÄR MÄNSKLIGA SOM VI! ÄR NI STÖRDA PÅ NÅGOT SÄTT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Om ett barn har homosexuella föräldrar som det ser upp mot så kanske barnet också blir det. Jo, precis.... 2 mammor eller 2 pappor.... Det kvittar.,,,Men om det blir för mycket av det ena känns det inte riktigt rätt....Typ om mammorna blev utrotade eller nåt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Inte bra :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 homosexuella lesbiska är också människor skyll inte på dem. Dem har inte ens gjort nåt brott ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Kyrkan har haft inflytande över svenska staten alldeles för länge. Därför existerar alla dessa diskriminerande lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajen_jmp Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag tar gärna två 22 år gamla Rumänskor som mamma och mamma men pappa och pappa är jag gärna utan.:kung: Alla har rätt att vara det de vill vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Visst visst, jag tycker att dom får adoptera, men jag skulle nog inte tycka att det vore så kul att ha två mammor/pappor <_< Vet inte vad jag ska säga i den här frågan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Det är ju tamejfan äckligt att se två bögar stå att hångla på stan.. Men jag tycker att homosexuella ska få adoptera, de är ju också männsikor så varför skulle inte de få göra samma saker som de "normala" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 för att det inte är normalt. tänk bara på alla barnen som utsätts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Så om det står 10 männsikor på en rad och 3 av dom är bögar, skulle ni då kunna peka på de 3 som var bögar? Nae tror inte det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 nej, men det är väl inte utseendet jag bryr mig om, utan att alla barn har rätt till en mamma och en pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Rätt o rätt vafan? Så om min mamma dör? är det min rättighet att gå en ny mamma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.