Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag tycker att lesbiska och homosexuela inte är en dåligare männisla än alla andra som många tycker här i världen :( jag tycker att dom ska få adoptera . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag tycker att lesbiska och homosexuela inte är en dåligare männisla än alla andra som många tycker här i världen :( jag tycker att dom ska få adoptera . Det är väldigt synd om de barnen och det är sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Synd om barnen som får ha 2 föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag tycker att lesbiska och homosexuela inte är en dåligare männisla än alla andra som många tycker här i världen :( jag tycker att dom ska få adoptera . Jag tror barnet vill häldre ha 2 föräldrar av samma kön en att bo på ett barnhem och börja knarka och bli prosituerad. Sen som jag sagt förut så med tanke på att homosexualitet respekteras mer och mer så kommer även barnen inte bli mobbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Och här har vi en som tror att om man hamnar på barnhem blir man prostituerad och börjar gå på droger... fuska.se är roligt O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag tycker att lesbiska och homosexuela inte är en dåligare männisla än alla andra som många tycker här i världen :( jag tycker att dom ska få adoptera . Jag kommer aldrig acceptera det så länge jag lever. Jag ska lära mina barn att ta över detta och min familj tycker redan som jag. varför ska det ens respekteras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 För att alla är människor. På insidan ser du ut precis som de du hatar. I övrigt så trodde jag du inte ville ha barn. Möjligtvis för att kolla om din uppfostrings taktik funkar. För att sedan dumpa din fru tillsammans med alla barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Och här har vi en som tror att om man hamnar på barnhem blir man prostituerad och börjar gå på droger... fuska.se är roligt O_o ok det var lite att ta i men jag tror iallfall att många barn skulle vilja ha 2 föräldrar av samma kön en att bo på barnhem resten av sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink: Våltäcktsmän är också människor. Nazister är också människor. tillochmed Jag NesseN du o Xade är människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Till och med Nessen ?! wow... :P Alla är människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink: mm det e ju sant men men homosexuella gör ju ingen skada mot samhället men däremot våldtäktsmän gör ju det så det hänger typ inte ihop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.