LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 hetit bowser_jr och paper_yoshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 mr.x,fier link,king koops,killer koops,och jag ska byta till sasuke kun snart när jag har fått upp mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag heter ju DR.cheat men jag ska kanske byta till något Men om det går bra för Mellanmjölk så kanske jag ska byta till Lättmjölk :P Mne han kanske tycker att jag härmar honom då :blink: Mne det är ett tag tills jag ska byta annars byter vell jag till Petey Piranhha med 2 H för en heter med ett H. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 FBK The Pyr Mighty Me kanske nått mer kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 När jag tänker efter så kommer jag ihåg att jag hette Fat Hobbit i några minuter också >____<. Så då har jag alltså hetat, i ordning: • GrizzlyPäron • Popcorn • Pepsodent • Broder Kassler • Funky • (Sunny) Sunshine • Fat Hobbit • Mellanmjölk lol, Dr.Cheat, het du det.. Mig kvittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jäklar va många namn alla haft, har bara hetat Orca och Shacti. Orca var bara en slump att jag tog men shacti är lite inspirerat från sheik, en muchos cool snubbe från OoT. Sen läste jag en grej i en teknik tidning, det finns en kamera som heter xacti, jäkla härmapor, jag ska stämma dom j*vlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Orca ? =O. Du har ju haft den snyggaste avataren på forumet engång i tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Förut hade jag två st, nu har jag bara en..Tycker det är för mycke om alla har flera st! Milla1077 passar mig på priken...Fast kommer säkert fixa en ny..He he :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Orca ? =O. Du har ju haft den snyggaste avataren på forumet engång i tiden ;) Jo jag kanske byter tillbaka till den om jag nånsin byter namn igen....haha vänta nu fick jag coolaste namn idén, jag heter båda namnen och trycker ihop två bilder....så ska jag göra morsning nu måste jag gå och fixa en tävlingstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag har bara hetat "guggo" och ska inte byta, hade jag registerat mej idag hade det blivit "octon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Guggo..låter som nå't tjockis namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Alltid lika snäll Fuel...Läste lite i en bok och såg till min häpnad att huvudpersonen hette Shakti, killen var indisk så alltså har jag ett indiskt användarnamn, va coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.