Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 1.Rockodile 2.Rukio 3.Rockodile 4.FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Har alltid hetat Nebbig, skulle få en smärre chock om det var upptaget... Men genom ett misstag på en sida blev namnet där "Nae¤bbig" och det använder jag på oseriösa sidor och när jag behöver omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 1.Mirohiru Ayugai ( ville ha Mirohiru Ichiyusai men det fick inte plats =P )¨ 2.Piickles Piickles är vad mina polers kallar mig av nån anledning... så det äger :ph34r: :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jag har bara haft Froancise.. men sånna jag har haft i andra spel är många mer än 20 typ.. och alla i ungefär runt 1 vecka eller mer.. dom tyffaste är: Ry0niX, Xin0, Milixi, Froancise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 1.Da_Bozz 2.Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 1.bulbasaur 2.biggoron sword 3.Master_Link 4.Mario Bros. 5 Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jonash -> [kommer inte ihåg, men det var något här också] -> Bumble -> FireFly Hette jonash på forumet.nu också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Unirator Apocalypse Apcoa Unirator Apoca :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 apcao? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Varför ha så många olika? Reversed Arg Kirby med yxa >>>>> Alla andra användarnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Froancise -> Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.