msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) vi kan göra ett fuska.se parlamentet (ett pogram för er som inte förstår) det är två lag 5 st i varje ni kan anmäla er här ni som inte hinner vara med röstar vilka ni tycker är best.Det gå till så här att jag ställer en fråga och sen så ska ni svara på ett roligt sätt.ni kan få inledningfraser tex om jag bestämmer en inlednings fras som är (nu är ju inte det här så farligt som det låter) då måste jag börja säga det i varje mening.är det nått ni inte förstår så är det bara att fråga på.vi börjar med frågorna när vi har 5 i varje lag.Ni kan även få kommandon som jag skickar till er i PM tillexempel så är jag zek 018 och får ett meddelande från mig där det står gilla terrorsiter då ska man kanske inte säga jag hatar terrorister.Utan tex jag gillar kebab och det kommer ifrån dom ställerna där det finns terrorister så då kanske jag skriver jag gillar kebab och terrorister Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) är gärna med :D skika ett meddelande till mig när du fått ihop 2 lag Redigerat 6 Mars 2005 av Zekk_018 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Visst låter helt okej ^_^ Är med... Om det blir något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ok zekk 018 jag skickar ett meddelande till dig jag skickar det till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag är säkert inte rolig, men jag kan ju pröva... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag är gjärna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ja e med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Jag e med om jag får??? (kan det gå och ordna så jag får vara med tv_gamer om det e okej för han??? ) ^_^ Redigerat 6 Mars 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Haha, jag är gärna med om det finns plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Mitt förslag är att köpa ett Gruppforum & hålla till där med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) menar du att vi ska låsa den hära tråden? just nu är det 8 personer med Redigerat 6 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag är med!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.