Avregistrerad Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 går det att jag e med tv_gamer??? Om det e oke för dig tv_gamer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag e me om det finns plats. PS. jag är ganska rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Visst är jag med. PMa bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ja e lungt med..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) tyvär han alla inte vara med så om ni inte fick nått meddelande så han ni inte men vi kan ju starta en till sånnhär tråd för dom som inte fick plats om ni får för moderatorerna. team red:zekk_ 018,rowyn,kola king,tvgamer och orzon team blue:bowser jr boy,raistlin,gizmoe,link the legend och quisties Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) (edit) Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag är med Jag är rolig Alla skrattar åt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag är med Jag är rolig Alla skrattar åt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 tyvär king of cheats du hann inte jaja Första frågan:det finns sånna som bär på vapen i u.s.a. men det finns också sånna som skjuter med vapnen vad kallas dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 eftersom att dom bär vapen så e dom kanske beroende av vapen så då e dom skottskadade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) eller dum i huvet lol ha ha jag är med och skriver lite fast jag är inte med i nått lag. Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) Det är inte så konstigt att många amerikanare går omkring med vapen, med tanke på att deras president är George W. Bush. Deras rädsla för terrordåd har gått över gränsen. Snart ger dom väl pistoler till dagisbarn? Inte en enda åttaåring utan AK-47:a. Gamla tanter med bazookas. Blir en femåring förbannad på sin kompis skjuter den skallen av honom/henne. Det skulle bli ett enda rejält kaos till slut. Tacka vet jag veganerna. Som de flesta vet är det på skoj. (Ide: PMa texter till deltagare med "prata som" kommandon. T.ex "Du är en skjutgalen amerikanare", "Du är Jonas Gardell" osv.) Redigerat 7 Mars 2005 av Quisties Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.