msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) bra ide quisties det ska jag göra snart får man väll en Desert Eagel vid födseln Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 tyvär king of cheats du hann inte jaja Första frågan:det finns sånna som bär på vapen i u.s.a. men det finns också sånna som skjuter med vapnen vad kallas dom? Är inte det dom där "Tallibaner i pyjamas " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) nej Gizmoe dom är ju nakna tallibaner i pyjamas :P Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Dom kallas väl ศฎฎทิ กพนื ศฎโ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 med tanke på att dom har en sån rädsla för terrorister så kanske dom egentligen kanske inte är rädda för själva terroristen utan för deras utal i irak dom tycker att det är så svårt att säga så dom hittar på nått himmla trams om att terrorister finns så alla typ ska hata irak? det va ialla fall min teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) (edit) Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) (edit) Redigerat 7 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag är med om det går PM a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 du hinner tyvär inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag hatar vapen. Det finns åldersgränser.Bush är 30år och har ingen tillgång till AK47.Det är 50 års gräns på den. Jag undrar därför varför han går runt med bazooka. Där är det ju 80 års gräns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 klart att han inte har AK47... säkerhetsvakterna låter han ju inte sticka ut tån ur huset... Men han har smugglat från de skottskadade så han får en bazooka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Vem fasen behöver ett Ak47... Ha en hederlig gammal M1 Carbine. Lite historik får vi väl för fasen slänga till i ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.