msxmsx Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) nej dom skulle ställa små hundar som är jätte ettriga vid stranden så inga turister vågar gå till stranden där tsunamin kommer! bra ide va! eller inte bara turister också djur och dom som bor i landet! ännu smartare ide nu va? Redigerat 18 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Eller ställa Thomas Bodström där, då garanterar jag att inte ens elefanterna vågar sig dit. (eller hundarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 bra ide! Yo To då vågar inte heller göran persson sig dit och skälla på quisties! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Varför inte slänga fram ett spöke? Lars Ekborg kan ju få alla fjantar i Thailand att må bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ja det var en bra ide men hur blir det med dom andra spökena för dom är väll inte rädda för spöken då går dom ner till stranden synd om dom........ :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Visst, spöken är en bra idé. De är så snälla så jag får nog sola ifred. Men även om spökena skrämmer iväg folk från stranden hindrar de väl inte vågorna? Om de nu inte råkar vara jedis och kan stoppa vågorna med sin kraft. Ställ några politiker där också som får vågorna att vända och dra därifrån. Rowyn hade en väldigt bra idé om att de bara låtsades. Låter väldigt trovärdigt. Vi kanske kan göra samma sak här i sverige, för att få litet bättre ekonomi? Det är bara att muta de som ska komma och titta på katastrofen, så att de inte skvallrar för alla rika länder. Varför inte ringa G. Persson direkt och berätta om idén? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Njaa, ändra lite på historien: Vi hade tänkt ställa ut en staty av dig i Thailand, då kanske dom inga fler vågar sig ner dit, då blir du en (skrämmande) nationalhjälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 vem menade du? du menade så klart mig men oj jag är ju så cool så alla går ner till straden för att kolla på mig då blir det ju helt fel Yo To Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag menade att vi skulle ringa ett samtal till Gjooran Pjearson *Förvånad rolig min* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) jaha smart ide det väldigt väldigt smart! <_< (på skoj som alla vet redan tror jag så på riktigt är jag inte arg) Fråga3: vad är 50 cent? Redigerat 20 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 50 cent är....50 cent. 50 cent kan inte bli mycket annat än 50 cent. Är det ett kodnamn kanske? "49 cent anropar 50 cent. Kom in 50 cent." "50 cent här. Målet närmar sig dollarn. Var beredda." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 50 cent är väll en sån dära kille med 50 cent i fickan som skriker f*ck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.