Escain Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Orka fixa tjej nu....det finns ändå inga snygga metalbrudar på min skola.. Han kanske tycker det är jobbigt om tjejen har en annan musiksmak eller så kanske han villl snacka om metal och gå på konserter med sin tjej eller liknande. Det skulle jag gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 *e typ kär i en kille men han e typ inte kär i mej (jag e för ful) :( själv har jag inte varit kär i en kille utom han så har inte varit ihop me en kille(än ;) ) men vi bor i en liten by så det finns bara en skola å där känner alla till varandra oxå!!!! :( * Om han tkr det har han ju inget liv..insidan räknas. Men jag tycker inte att man ska missnöjd med sej sj tack vare en man e kär i. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Ja va ihop me en i ca 1 år de va när jag gick i fyran(går i 6an nu) Vill bli ihop me en i min klass men jag e litte blyge när de gäller att fråga sånna saker får se om ja vågar på våran klassfest på torsda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Tack zdravo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja va ihop me en i ca 1 år de va när jag gick i fyran(går i 6an nu) Vill bli ihop me en i min klass men jag e litte blyge när de gäller att fråga sånna saker får se om ja vågar på våran klassfest på torsda Har du någon nära relation med henne? Kompis eller så att ni pratar med varandra. Isåfall så borde du börja småprata lite med henne mera och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ähh, tänk positivt. :) Jag vet många som är kära i mig :rolleyes: Skönast va de nog med, ja, vi kan kalla henne A. Jag och A stod bakom ett träd och kysste varran(mysigt).. ;) A heter något annat i verkligheten Vill inte avslöja hennes namn p.g.a. Kompisar kan kolla,. Varför kämmas för dt? Det kan ju inte vara ett jätte serriöst förhållande^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ja va ihop me en i ca 1 år de va när jag gick i fyran(går i 6an nu) Vill bli ihop me en i min klass men jag e litte blyge när de gäller att fråga sånna saker får se om ja vågar på våran klassfest på torsda Ingen relation alls hon gillar inte mig längre.Hon går omvägar för att slippa gå i närheten av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 ja tror också att de finns de. En del tycker att jag e rätt så schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 ja..... Du verkar också va rätt schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 vasse go Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Åter till ämnet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 F*n hon sa nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.