Gäst Samus aran Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Ok, tack då vet jag vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 men asso över huvud taget har du spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 MARIO KART DOUBLE DASH!! Det är hektiskt i Mushroom Kingdom när Mario och hans vänner tillsammans störtar fram i en rasande fart på gokartbanan, och den här gången finns det plats för två i bilarna! Med det första spelet föddes en helt ny genre. Det andra bidrog med ett perfekt flerspelarläge. Det tredje var litet, men snyggt utformat. Och det fjärde i Mario Kart-serien? Det är Mario Kart Double Dash, och det har allt som föregångarna har och mycket, mycket mer. Välj en partner och tävla på helt galna tävlingsbanor eller varför inte ta en rond på en av arenorna, där du får användning för dina speciella förmågor och föremål. Spelfakta: • I varje bil får det plats två förare som kan byta plats när som helst. Välj mellan favoriter som: Luigi, Peach, Baby Mario, Baby Luigi, Wario m.fl., och kombinera hur du vill. Den som sitter fram kör och den som sitter bak tillfogar skada med hjälp av sex olika föremål + åtta specialföremål som bara vissa karaktärer kan använda. • Spela fyra spelare, där varje spelare kontrollerar två karaktärer när de susar genom Mushroom Kingdoms tävlingsbanor. • Se till att komma först för att kunna öppna nya svårare banor. Naturligtvis kan ni tävla flera stycken mot varandra på alla öppna banor och arenor. • Koppla ihop med åtta andra spelare med hjälp av en bredbandsadapter och tävla mot varandra sida vid sida, med hjälp av flera konsoler och tv-apparater! Vi kan knappt bärga oss!!! SAMMANFATTNING KÖP SPELET!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 I morgon efter skolan ska jag köpa MK.DD!!. Jag kan inte bärga mig!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Roligt men man varvar det efter 2 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prime Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 2 dagar !!??? tar fasiken bara 12 timmar :S men är ämndå väldigt roligt att köra mot mamma,pappa och syrran, vinner hela tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Disco Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 SÅ KLART DU VINNER MOT VUXNA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 de enda negativa är: all cup tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 varför är det negativt.... min farsa är skitbra på spel...han lär ju ta mig på MKDD om jag köper det... vad är All cup tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 det är en cup med alla matcher den e väldigt störande so m t.e.x om du kör på 50cc vinner mann hela tiden men om du kör på mirror mode e alla banor baklänges nästan omöjligt för det som vänjt sig till spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Ja, ag har spelat det och jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 mmmm de e såå svårt på 150cc (All tour cup) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg