admin Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vi har haft stora driftstörningar på Fuska.se idag och beklagar detta. Felet berodde på vår databas som fullständigt krashade. Vi har nu återställt databasen och hoppas att det skall fungera som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag hoppas också det... När alla trådar var tomma trodde jag att fuska.se hade lagt ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 haha, seriöst? :P. Iofs kunde det ha varit så, men jag kom inte in på sidan alls och såg något felmeddelande så jag trodde inte det. Bra att det ska vara fixat nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja, men när jag gick in och allting tydligen inte var fixat, och såg att alla trådar var tomma, så fick jag panik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Finfint. Äntligen.. :D. Haft lite problem, sidan har velat lite då och då. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 fuskas server är väl inte precis i toppskick eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Lite halvkrasslig är den allt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hmm...stackars server! dethär kanske får den att känna sig lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Nä så bra har den det inte.. En seg Celeron 2.4ghzare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jo, jag märkte det =/.. Det har segat ganska länge nu tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Men men, bara den funkar så får man vara glad.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det är ju det den inte gör.. Ibland. Hjälp till med SMS tjänsterna så får ni ju en snabbare sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.