# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Låt mig säga så här till er. Jag rekommenderar er inte att skänka pengar om ni inte har ganska mycket pengar. Jag förstår Dr.Cheats föräldrar. I er ålder (-12 år) ska man inte skänka pengar hit & dit. Behåll era pengar ni. Pengar växer inte på träd. Gör något roligt för pengarna istället. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ja det har du ju rätt i iaf. Men snart ska jag till Bulgarien så då behöver jag pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 rätt som vanligt (förutom när det gäller vilket lag som är bäst i hockey ;)) det bästa är att skänka en tia eller tjuga med mobilen. eller på sin höjd en hundring till kontot nån gång, såvida man inte är typ 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Göra något roligt för pengarna # 21 ? -12 åldern ? Fuska.se är roligt, och det blir bara roligare om man snabbt och smärtfritt kan slinka mellan trådarna och få sidan att växa. Redigerat 21 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Göra något roligt för pengarna # 21 ? -12 åldern ? Fuska.se är roligt, och det blir bara roligare om man snabbt och smärtfritt kan slinka mellan trådarna och få sidan att växa. Folk under 12 år anser jag inte ska behöva skänka pengar. De blir lättpåverkade av sådant här. Folk skriver att de ska skänka/har skänkt pengar. De vill inte vara sämre själva. Det var de jag talade till. Redigerat 21 Mars 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Kan du bevisa att jag inte är under 12 år ? Det är väl upp till dom själva om dom vill skänka. Du ska bara njuta över deras pengar.. Skulle jag gjort iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Kan du bevisa att jag inte är under 12 år ? Det är väl upp till dom själva om dom vill skänka. Du ska bara njuta över deras pengar.. Skulle jag gjort iallafall. De som är under 12 år vet själva vilka de är. De är mest lättpåverkade av alla. De kommer säkert att ångra sig efterhand när de har slut på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Men seriöst, är det inte upp till dom själva ? ;) Nu är jag säkert bara besvärlig, men jag menar, ska ni inte bara bli glada om folk skänker pengar ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Men seriöst, är det inte upp till dom själva ? ;) Nu är jag säkert bara besvärlig, men jag menar, ska ni inte bara bli glada om folk skänker pengar ? :huh: Givetvis är det bra att folk skänker pengar, men jag tycker som sagt att man inte ska behöva bry sig om det om man är under 12 år.Såvida man inte har väldigt gott om pengar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Sen det här att skänka via SMS-tjänsterna när det gäller mindre summor kan jag säga inte är någon vidare ide då vi får ut väldigt lite av pengarna. Mycket försvinner till andra företag då. Så det bästa sättet och skänka pengar är via Bankkontot oavsett belopp. Dock som # 21 säger så är det ingen ide och skänka pengar om man nu inte har väldigt mycket pengar. Fuska.se kommer säkerligen att klara sig kvar utan bidrag, utan bidragen går för att täcka upp de utlägg som görs snabbare och ev. införskaffa nya och bättre servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Men jag fick inte ge så mycket pengar och då accepterade jag det. ^_^ Och för 500 spänn kan jag göra massa saker tex fara på Boda borg köpa ett tv-spel m.m Fast givetvis har #21 rätt att man inte ska slösa för mycket när mna är i 12 år åldern. :) Bara man är rick då :) Redigerat 22 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 När månadspengen kommer in köper det jag ska köpa sen kommer jag skänka resten. Orka dra runt på småpengar.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.