Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Kommer ihåg från innan, då jag köpte en massa lotter och gick i vinst. Vart hittar jag lotteriet nu för tiden ? Eller finns det inte kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) Hette det lotteriet eller? Kan kolla upp det isf. EDIT: Det finns ju under affären sen under titeln Fuska.se fast jag vet inte om det är det du menar , där köper man en sak sen kan man vinna saker. Redigerat 13 Mars 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det finns inte kvar längre pga att väldigt få använde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) Du kan alltid testa det andra ju. 1.Gå in på affären. 2.Klicka in dig på titeln "Fuska.se" Där står det bla bla bla vinn mellan 0-100 fuskamynt eller vinn mellan 0-1000 tex. Det kan du ju testa... :gitarr: Lättare sagt står det såhär: Blandade FuskaMynt 0-100 Vinn FuskaMynt mellan 0 och 100 FM Pris: 50 Lager: 0 Nästa påfyllning: 22.8 Minuter Slutsålt Blandade FuskaMynt 0-1000 Vinn FuskaMynt mellan 0 och 1000 FM Pris: 500 Lager: 5 Nästa påfyllning: Okänt Köp med: FuskaMynt Blandade FuskaMynt 0-500 Vinn FuskaMynt mellan 0 och 500 FM Pris: 250 Lager: 4 Nästa påfyllning: Okänt Köp med: FuskaMynt :gitarr: Redigerat 13 Mars 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det är inget lotteri Shotmans.. -.- Det enda jag kmr ihåg från lotteriet är att jag alltid gick back >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Nåja. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 men blandade fm är ju nästan en slags lotteri... man kan ju antingen få mer fm än vad man betalat eller så får man mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Synd att det är borta :(... Brukade köpa massor med lotter (för typ 2000-3000 och jag gick alltid med vinst :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag tycker lotteriet var bra ^_^ Men synd att jag bara köpte 3 lotter. För jag hade minus 3100 fuskamynt och ja då kan man inte köpa lotter. Men när jag fick plus köpte jag 3 lotter som jag skrev för. Somsagt vill jag ha tebax den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 jag har ochså undrar köptr en lott vare vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Om lotteriet skulle komma så kommer admin och dom köpa en ny snabbarae server och då går det ju bättre att ha lotter, men som servern är nu så tror jag inte lotteriet kommer att komma, men den kanske kommer när fuska.se köper en ny server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.