Gimcor Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 vadårå har du testat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 tror du att det går att byta den? mobiler med fuktskador får ej bytas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 tror du att det går att byta den? mobiler med fuktskador får ej bytas men det ä mobiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Gud vad hemskt!Tycker synd om dig.Byt in det så fort du kan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Håller med! Byt direkt! Dåligt att den inte tål snö... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Jag beklagar din förlust :( Det är ju synd att den inte tål snö... Nå'n kompis berättade en gång (vet inte om man ska tro på det) att någon han kände hade kvar ett Gameboy Color-spel i sin ficka när hans mamma tvättade byxfickorna, och allt som förstördes var den lilla klisterlappen (ettiketten?) på kasetten! Redigerat 23 Mars 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Ibland gör Nintendo sina konsoller tåliga...ibland inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Men om du inte skickar in det nu kanske garantin går ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 varför bygga den så att den klarar bli tappade i snö??? jag skulle aldrig gå runt ute och spela när det är snö... ett tips skaffa carrying case Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 aa men nu va det så att jag spelade så tappa jag den men den e ändå fixad nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Var fixade du den "sasuke kun".Bra för dig isåfall!Tänk på att Nintendo gkorde den tåligaste konsollen av alla Gameube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) jag tappade saft på mitt ds på L knappen men den är inte sönder men L knappen är aströg :( Redigerat 27 Mars 2005 av _Navi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg