Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Hej. Jag tycker att det borde finnas en till tjänst för att få FuskaMynt. Dom senaste månaderna har jag tjänat otroligt lite, just nu har jag bara ca 40 FuskaMynt, och det är inte kul. Jag tycker att det borde vara 4 FuskaMynt/inlägg istället för bara 3 förut var det 5. Vad tycker ni? :huh: EDIT: Någon modeartor: Flytta tråden till Fuska.se Redigerat 19 Mars 2005 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Vill du ha mer FuskaMynt kan du SMS:a, bli expert på Photoshop & vinna tävlingar eller skicka in fusk/recensioner till "vanliga" sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag tycker att det är jättebra att det är hela 3 FM per inlägg! Och 20 FM per ny tråd... mm... Mycket gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Bli aktiv. Vinn tävlingar. SMS:a. Själv är jag inte FuskaMyntskåt, så jag gör inte mer än att skriver. Jag har tjänat runt 1000 FM på det den senaste veckan.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 men i så fall borde de väll va mer FM i SMS tjänsten... plus att ja inte kan MSN's till mer FM på min LG-U8110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 fast det är lite synd att man bara får fm i vissa forum, för min egen del är jag mest aktiv i de forum där man inte får några fm (förutom om man skapar nya trådar)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Senaste tiden har jag faktist bara sett aktiva medlemmar. Admin: Du kan väl fixa så att man får FuskaMynt i alla forum. Jag har faktist inte sett några spam på flera veckor. # 21: Jag är redan "Expert" på Photoshop, nästan. ;) Jag tänkte SMS:a 2000 idag men mobben ligger i bilen. Och jag är ehh "Ganska Lat" :P Jag funderade på att skicka in ca 10 Recensioner men vi får väl se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Vinn i spel det är svinenkelt igår skrapade jag ihop 200 fm på spel.Eller så kan du göra så 500 kolla på din extralänk och då får du ett varningskort sen säljer du det och får 5000 fm ;) Redigerat 19 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ja, men det är ganska jobbigt och skrapa ihop 500 pers till en länk. Har kanske 40 kompisar på msn ;) Sen får man ju inte göra reklam i PM så att, icke sa nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Det finns väl kanske fler sätt att få tag i folk än msn ? Dessutom kan du ju be dina kontakter skicka till sina kontakter och då kan det bli oändligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Skickaq till kompisar på hemsidor m.m jag har gjort det ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Man kanske kunde fått lite av att skriva i övriga ämnen, kanske bar 1 per inlägg eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.