Hoppa till innehåll

Vilket Ska Jag Köpa?

andennn

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

vilket ska jag köpa???? nintendo DS eller PSP?????????????

Jadu, det är en fråga som bara du kan svara på egentligen. Jag skulle köpa PSP. Kanske en DS senare om jag fick råd men jag tror inte det. Som jag har fattat det så gillar många unga (8-14år) DS medan de lite äldre (15år+) gillar psp. PSP är en riktigt monster maskin enligt vad jag hört. Den har grymt bra grafik och bra ljud. DS är väl hyffsat stark men inte lika stark som PSP.

I PSP ska man kunna kolla på film och lyssna på musik. Jag har även hört rykten om att det skulle kunna gå att använda PSP som mobiltelefon om man köper några tillbehör men jag har inte hört så mycket från den fronten. Detta gör ju att PSP blir en allt-i-allo maskin som klarar det mesta. Har hört att det ska komma en hårddisk på några gigabyte vilket gör att den kommer kunna konkurera bra med dagens mp3 spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PSP därför att den har mp3 spelare skön spelkänsla och en massa sköna spel fast det är det att den kommer vara några klasser dyrare än N DS .Den har faktis MP3 SPELARE KOLLA på film och med 16,2 miljoner färger så jag rekomenderar PSP om du gillar Sony annars är det bara att ta N DS om du är ett riktigt bra Nintendo fans

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska själv inte köpa någon av dom.

Om jag ska ha en bärbar spelkonsoll, så ska det vara PsP. Men jag tror inte jag köper den.

Jag känner att jag "växt" ifrån Nintendos spel nu, dom känns inte lika roligare längre. PsP ska dessutom vara bättre, rent maskinmässigt, och så har den ju Tony Hawks Underground spelen.. *DRÄGGLA*.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...