nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 hej tänkte att jag och flera med mig kanske har lite fördomar eller tror saker om mods som kanske inte är sanna och en del som vi inte vet att ni kan göra. så här kommer en total utfrågning. vore roligt om flera mods kunde svara... vissa frågor är personliga medan vissa inte är det. Kan ni... Ändra alla forumets inlägg? Flyga (man vet faktiskt aldrig)? Få hur mycket fm ni vill? Moderera gruppforum? Stjäla saker/fm från användare? Portförbjuda användare helt? Trolla fram kaniner ur hattar? Har ni träffats nångång alla mods? Känner ni varann? Personliga frågor: Har du egen bostad? Har du skägg eller liknande? Vilken är din favvomaträtt? Jobbar du med nåt? Hur mycket tid lägger du ner på fuska varje dag/vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Ändra alla forumets inlägg? - Jajamensan. Flyga (man vet faktiskt aldrig)? - Ja, om man åker i flygplan. :P Få hur mycket fm ni vill? - Inte vad jag vet. Moderera gruppforum? - Jepp. Stjäla saker/fm från användare? - Stjäla poäng är borta. ;) Det går inte annars. Bötfälla kan man göra, men inteå få fm själv. Portförbjuda användare helt? - Genom att ge en 5:e varning. Admin IP-bannar. Trolla fram kaniner ur hattar? - Knappast. Har ni träffats nångång alla mods? - Nix. Känner ni varann? - Nix. Vi kan också låta trådar som bryter mot regler. :P Som den här. Men jag låter den vara uppe. Däremot flyttar jag till allmänt. Redigerat 21 Mars 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Eftersom #21 redan svarat på vissa frågor så besvarar jag inte alla frågor, utom de som kan jag kan tillägga något. "Portförbjuda användare helt? - Genom att ge en 5:e varning. Admin IP-bannar." Eller om man bryter mot regler på en kraftig nivå eller rent utav lagar så IP-bannas de så snabbt så möjligt. Trolla fram kaniner ur hattar? - Tja, jag har då aldrig försökt... Har ni träffats nångång alla mods? - Nej, men jag tror faktist jag har sett admin. Hehe. :P Hur mycket tid lägger du ner på fuska varje dag/vecka? - Är inne nästan varje dag mellan 0.5-1.5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 finns det inga fler mods därute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Visst, men jag har lite ont i högerhanden så det blir inga långa svar. Ändra alla forumets inlägg? - Ja Flyga (man vet faktiskt aldrig)? - instämmer med # 21. Få hur mycket fm ni vill? - öhh... skulle inte tro det Moderera gruppforum? - ja Stjäla saker/fm från användare? - Se # 21 och Draghons svar Portförbjuda användare helt? - Se # 21 och Draghons svar Trolla fram kaniner ur hattar? - Aldrig försökt, kan alltid testa... Har ni träffats nångång alla mods? - inte vad jag vet. Känner ni varann? - nej Personliga frågor: Har du egen bostad? - nej, bor med familjen Har du skägg eller liknande? - nej Vilken är din favvomaträtt? - tacos Jobbar du med nåt? - gymnasiet Hur mycket tid lägger du ner på fuska varje dag/vecka? - varierar, just nu blir det inte mer än en halvtimme/dag pga skadad handled, annars uppåt ca en timme, ibland mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag har alltid undrat om moderatorer kan få hur mycket fm de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 ja förut kunde de det iaf om man ser på suna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 har kommit på två till; om någon ändrar sitt inlägg, kan ni då se det gamla inlägget? kan ni läsa andra användares pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 jag tror inte dom är "Privata" helt utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 tror inte heller att de kan läsa dem, men vad gör de om någon hotar nånannan då? nåja, vi låter modsen svara på det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Nope, går endast läsa PM ifall man gräver i Databasen. Detta gör vi endast ifall vi får in en anmälan då det är rätt krångligt och tidsdödande att söka i databasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 om någon ändrar sitt inlägg, kan ni då se det gamla inlägget? - Nej, vi ser precis som alla andra medlemmar att personen bara ändrat på inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.