mohammed Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) jobbar ni skolan eller latar ni er. Redigerat 23 Mars 2005 av mohammed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Både och Det breor på vilken lärare vi har eller om vi får jobba utanför klassrummet En gång så sköt jag och en papperbollar upp på lampan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Det är nog vanligast att man gör både och, lite småslött i största allmänhet. Utforskar sin Mp3-spelares dolda funktioner, letar efter pennan man inte alls har tappat osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 tja på mitt förra betyg fick jag ialla fall g i alla ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Det är nog vanligast att man gör både och, lite småslött i största allmänhet. Utforskar sin Mp3-spelares dolda funktioner, letar efter pennan man inte alls har tappat osv... Brukar tappa pennan med mening och krypa iväg till en kompis och säga HEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag jobbar för det mesta men jag snackar mycket också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) varje dag eller. Redigerat 24 Mars 2005 av mohammed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag sitter nära alla mina polare så det blir väll lite prat då och då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Hmm? På vissa lektioner får man själl flera gånger och andra gånger inte.Men om nån gör nått på mig får jag själl om det är tvärtom får den själl. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Man kan inte jobba på lektionerna, inte för att jag ansträngt mig så mycket. Detta har jag mina underbara klasskamrater att tacka för :). Det blir mest prat och bråk på lektionerna. Sitter man långt bak kan det gå så långt till suddigumskrig eller sovstund. Vilket man själv behagar. Det man inte gör i skolan, får man göra hemma. Så är reglerna. Å andra sidan så gör jag inte allt hemma ändå.. :huh:. Skolan är knepig. Man kan tro att våra vikarielektioner är någonslags inspelning av en Andra Världskrigs-dokumentär om livet i baracken med ett gäng fulla ryssar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 klottrar i bökerna och jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jobbar ibland e de svårt så sitter man bara å "tänker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.