Hoppa till innehåll

Fable 2


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

En Combo kan vara typ A+A+X, så kommer det ett superslag t.ex. Som Rallypacker sa faktiskt, bara klargjorde det lite.. ;)

 

Ja tycker att det ska vara mer städer och bossarna ska inte va så stora och att ha sköld och sånt och få barn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nää det skulle va coolare i frmatiden så att man kund få pistol och så men om det är på medel tiden tycker ja tt världen ska va större och att man skulle ha fordon det skulle va kul det ska typ va som gta  :cool:

 

 

 

Det tycker jag med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara för att du ränner igenom hela och inte lever dig in i spelet :).

du kan enkelt klara det på 20 timmar, om du vill =) inte så värst svårt. för mig tog det en dag och en eftermiddag ungefär (typ 15.00 - 24.00), nästan dag (15.00-17.00) sen hade jag väl klarat de

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt klart mer variation av armor och inte bara en sorts armor för will users och massor för warriors.

 

kartan ska vara mer fri..liksom att om man går i en skog ska de kanske va en stig nånstans å sen ska man kunna gå mellan träden å bort från stigen i princip hur långt man vill.

 

dual wield som nån sa skulle va askul...

 

fler vapen

 

man ska kunna ha ett jobb som man kan få lön från..tex smed hantverkare osv. pågrund av vilka skillz man specialliserat sig på..

 

myyyyyycket mer quests...även efter spelets slut..som i ettan om man valt att vara god

så efter e de ingen skillnad alls..varken terror eller paradis

 

och questen ska bli annorlunda om man valt att bli tex god än om man är ond..

 

puh äntligen färdig..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ska inte va för överdrivet med pistoler bilar och sånt det är ju som förr i tiden då hade man inte bilar då sska man ju ha typ häst & vagn som nån skrev.

annars tycker jag det ska vara lite svårare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kartan ska vara mer fri..liksom att om man går i en skog ska de kanske va en stig nånstans å sen ska man kunna gå mellan träden å bort från stigen i princip hur långt man vill.

 

man ska kunna ha ett jobb som man kan få lön från..tex smed hantverkare osv. pågrund av vilka skillz man specialliserat sig på..

 

 

Tycker också man ska bli mer fri att man kan gå in i skoggar m.m

Ja man ska kunna ha ett jobb så man kännar Gold på typ några stycken per år i spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...