Paper Mario Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag vet inte riktigt om jag vill svara på det här, men visst, jag gör det för skojs skull. Drömkillen: Kaxig helt okej, men inte för mycket. Långt hår, brunt eller svart. Humor. Gillar Oddworld, Final Fantasy m.m Samma musikstil (Metal). Alternativ drömkille: Datanörd XD. Nördkvot minst 20.0. Svart, mörkblont eller brunt hår. Gillar Oddworld och Final Fantasy. Humor. Jag beskriver inga som går i min klass eller liknande. Varför skapades den här tråden egentligen? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 undrarde hur en "dröm" kille/tjej ser uu för er :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Neej!! Glasögon är snyggt på alla det gäller bara att ha rätt modell! Glasögon är fint tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Sexig kropp En stor hylla! ^_^ Stor, sexig röv. Brunett eller brunt Halvkaxig, shyst stil. Typ lite skatestil fasst ändå så j*vla sexig :wuub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 HA big boobs, fast röv, och vara okey där nere :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 En stor hylla = Stora bröst.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Sexig kropp En stor hylla! ^_^ Stor, sexig röv. Brunett eller brunt Halvkaxig, shyst stil. Typ lite skatestil fasst ändå så j*vla sexig :wuub: Jag tror att det e samma här!http://www.my-smileys.de/smileys2/2ar15smilie.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/sbdance.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Bra åsikter och humor. Utseendet är inte så viktigt. Dock så har jag något allmänt emot blonda bimbos i fjortis-poser med string halvägs upp på ryggen. Jag spyr på det, det är vad jag gör. Våga vägra skönhetsideal. Redigerat 1 April 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Som min flickvän Madde. :rolleyes: *Kär* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Rukio, ditt låter väldigt specificerat. Säkert att det inte är någon du spanar in nu som du beskriver? ;) Äsch!Självklart inte,det skulle bara se bra ut,men jag e inte nån kärleks gubbe........ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Bra åsikter och humor. Utseendet är inte så viktigt. Dock så har jag något allmänt emot blonda bimbos i fjortis-poser med string halvägs upp på ryggen. Jag spyr på det, det är vad jag gör. Våga vägra skönhetsideal. Ja, det är bara motbjudande..Man borde göra så här http://www.my-smileys.de/smileys2/aua_2.gif med dem som e så sjuka i huvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.