nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 klumpig, skön, stor, krånglig eller helt perfekt? tycker själv att den är skön men att "ändra vinkel" spaken är lite onödig. man kommer åt den av misstag ibland. förr tyckte jag att xbox kontrollen var klumpig men inte längre (man har väl växt...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har "S" kontroll. Sk*tskön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Dom stora är inte så sköna, men dom små är ganska sköna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har "S" kontroll.Sk*tskön! samma här :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 xbox hk "S" är nog de skönaste hk som någonsin gjorts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Själv kör jag S versionen också, den är skön.. =P Den större versionen, orginalet, tyckte jag var lite dum förut, har väl växt till mig som Nico säger, då nådde man knappt till L och R knapparna :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag hatar XBOX kontrollen. Fast jag har bara orginalet, så får väl ta mig och skaffa en mindre. Jag fick ett XBOX i Julklapp och fick med Need For Speed Underground 2. Jag spelade kanske 15 timmar och blev rejält arg på dom tryck känsliga knapparna. Jag satt i säkert en timme och försökte komma på vilken knapp som var behaglig, men lyckades inte hitta någon. Bytte Sedan in mitt NFSU mot Commandos 2 istället. Det kanske inte enbart var för att jag fick kramp i tummen efter 15 minuters-race utan för att jag älskar commandos och hade inga pengar att betala kontant. Är det någon som vet en bra knapp så att man slipper att trycka sten hårt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 hur kommer det sig att alla har så jä*la små händer? :huh: jag var typ 10 år när jag först höll i en X - box kontroll, det var den stora sorten och den passade perfa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 tycker både den stora och den lite mindre är sköna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det är förmodligen en överdrivt, wetter, iallafall från mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det är förmodligen en överdrivt, wetter, iallafall från mig ;) nix, jag lovar den passade/passar helt solklart. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 det är inte skön i alla fall... den stora alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg