Mezox Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag får ett spel per månaden. Denna månaden valde jag Fable nästa månad ska jag välja Burnout 3. Vad rekommenderar ni nästnästa månad? (PS. gillar rollspel och äventyr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 prince of persia: warior within Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 prince of persia: warior within Nee, det är inte så vvärst bra. det kan ju kanske vara kul att springe på väggar å så, men storyn är usel. (tyucker jag). Om du tycker om rollspel ska du helt klart ta "Star Wars: Knights of The Old Republic" eller "Star Wars: Knights of The Old Republic 2 The Sith Lords") ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 tycker du kanske ska ta Time Spilitters FP eller doom det kommer typ 12:e april eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 om du gillar rollspel rekommenderar jag Härskarringen: Den Tredje Tidsåldern. det är faktiskt riktigt kul (tycker jag iaf) men det är ganska kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) §1.3 Redigerat 26 Mars 2005 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Timesplitters:future perfekt eller Oddworld:Strangers Wrath! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jade of Empire kommer ju nästa månad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Får du spelen eller köper du dom ? ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Får du spelen eller köper du dom ? ;). Jag får, av mina förälldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 f*n, vilken lyx! Är du bortskämd eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Doom 3 släpps den 8e April. Kanske nåt ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg