msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 man gör så här man ska skriva vad den ovanför ens inlägg är och vad man själv är och den som kommer skriva inlägget under en är om jag börjar nu då ovanför:jag kan inte skriva nåt ovanför mig för ingen har skrivit ett inlägg övanför mig jag:gillar fuska.se under:en riktig cooling jag har kontaktat dannie och han godkännde att jag gjorde en till sån hära tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag fattar inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) ovanför: Mighty Me( ? ) jag: spelar gameboy under(nedanför): Någon grym hehe förstod inte heller riktigt:S Redigerat 26 Mars 2005 av M3ga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Konstigt lr vaddå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Då börjar jag... En sån här tråd borde låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 M3ga du kan ju! fast du måste inte skriva vad medlemmen heter du kan skriva tex fattar inte vad tråden handlar om för det fattar inte Mighty Me här är en till guid för er som inte förstod över: då ska jag skriva vad den över är då kanske jag skriver vill låsa tråden jag:nu ska jag skriva nått om mig själv kanske jag skriver kan hela Candy shop utan till(en låt) under:nu ska jag skriva vad den som kommer skriva under mig är då kanske jag skriver big looser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) okej..då får jag la vara en big loser då:P nu fattar jag nog. ovanför: en som guidar jag: skriver inlägg under: en kändis Redigerat 27 Mars 2005 av M3ga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 M3ga du ska skriva vad msxmsx är. Jag skriver: Fattar inte leken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 ovanför:en som e känd jag:jag spelar data under:en liten skit jag börjar nog fatta nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 M3ga du ska skriva vad msxmsx är. Jag skriver: Fattar inte leken. Verkar ha fattat leken. (Den som ska skriva efter mig ska komma på nått att beskriva mig på något sätt.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ovanför: En modd Jag: Spelar GC Under: En apa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ovanför:Game cube nörd Jag: Gruppledare NF Nedanför:nÅGON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg