LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 picto chat med microfonen för när jag testa med min kompis så hörde man inget och till vad ska mic vara egentligen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Kanske även för att spela in.Men menar du Pitochatten som redan finns i DS eller det där chatt spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det funkar inte på PictoChat(Nintendo hade inte sagt nåt om det så det är konstigt att så många trodde det). Men det kommer några Chat spel som man kanske kan använda microfonen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 va dåligt jag som ville prata utan att betala 500 på ett chat spel när man ändå får ett inbygt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Aja... miken var ju gjord för att man skulle kunna ha spel med röststyrning/röstigenkänning... men jag tror nog Nintendo kommer att släppa ett chattporgram som även stödjer mik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Dom sa ju att en del spel skulle vara röst styrda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 advance wars DS skulle vara röststyrt tror jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Yoshi touch and Go ska man kunna använda mikrofonen på sen ska det gå på Wario Ware: Touched också. Kommer säkert komma till fler spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Läste på IDG's forum att på the sims för DS skall man kunna blåsa ut ljusen på en tårta via att blåsa på skärmen, då kontrollerar DS flukuteringarna på skärmen, samtidigt som den checkar micen... Är inte säker på detta dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Läste på IDG's forum att på the sims för DS skall man kunna blåsa ut ljusen på en tårta via att blåsa på skärmen, då kontrollerar DS flukuteringarna på skärmen, samtidigt som den checkar micen... Är inte säker på detta dock... haha nej det är inte the simsdet kommer inte ens till ds men Project Rub( Feel the magic) har en tårta som man ska blåsa ut och sånt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Någon tredjeparts tillverkare skulle skapa ett spel som funkar som en mobiltelefon fast gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vet nån var man kan köpa en mic??? och vilka spel man kan/kommer kunna använda micen till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg