-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Om du har Nintendo DS så har du micen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nintendogs ska man kunna vissla på hundarna och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Resident Evil: Deadly Silence har jag hört att man blåser bort giftnoln och ger mun-mot-mun metoden med miicen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 dåligt att de inte har gjort miken till pictochat för jag o min kusin prova genom miken o det funka ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Synd. Man måste köpa ett chattspel för att kunna andvända mickron. Men den borde ju funka i pico... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Yoshi touch and Go ska man kunna använda mikrofonen på sen ska det gå på Wario Ware: Touched också. Kommer säkert komma till fler spel ;) nintendogs <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Vet nån var man kan köpa en mic??? och vilka spel man kan/kommer kunna använda micen till? Micken är inbyggd i DS:en ju man kommer kunna använda den till många spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Metroid Prime Hunters ~ Friends And Rivals ~ skapa game ~ håll inne X för att snacka :D jag har gjort det med HotShot:> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 På nintendogs kan man spela in sin röst och säga åt hundarna att sitta. Man kan också blåsa i hålet när man blåser bubblor i nintendogs :) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkganon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) när håller man inne x??? e det över wi-fi eller? :huh: Redigerat 6 December 2006 av darkganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg