Dolphin Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har aldrig fått någon varning på Fuska.se. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) jag har inte fått nån varning Bild borttagen §1.23 Redigerat 28 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag är en snäll ponke och undviker varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Varning 1: Överförd från toxic! Varning 2: 1.11 Varning 3: Reklam i PM Sen har jag tagit bort 2 varningar med extralänken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 varning 1:sa att zonix va tr*g varning 2:skrev va ja tyckte om §1.26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Varning ett var 1.11, varning 2 var att jag skrev "håller med" istället för att upprepa det som ovanstående talare hade sagt. Och varning 3 så kallade jag OOIE (0013) dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag fick min varning när jag startade en omröstning utan omröstningskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Och varning 3 så kallade jag OOIE (0013) dum i huvudet. Det där vill jag höra mer om... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har samlat på mig ett flertal varningar. Mest utav dumhet rent utav sagt. ;) Men nu har jag rensat mig och köpt mig ur varningarna. Lever nu ett friskt och nyktert liv. ^^ Har fått 4-5 varningar under min tid här på Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Rpwyn, trodde att du var helt perfekt. Du är ju precis som en moderator, äckligt trevlig och hjälpsam. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jah har inga varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Om ni har varningar, kan ni berätta varför ni fick dom? Jag fick en varning för att jag spammade ner en tråd i Dreamcastforumet. Sedan följde Volvotobben på och spammade ner tråden, och sedan kom någon som heter Link eller nå't och spammar ner. Jag ångrar mig verkligen! Men jag fick ganska fort bort min varning tack vare extralänken! Nu får ni berätta! Hur får man bort varningar? Snälla förklara så man förstår för det var någon som bara gav mig en varning för ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.